Hviiiiiiit

Lurer på om jeg har litt hang up på hvite saker om dagen?!?
Synes jeg ser så mange fine hvite godbiter overalt.


Som disse fine telysestakene fra Tine K, for eksempel.


Eller disse fine krukkene med lokk jeg så på Verket interiør i dag...


...eller Triple lysestakene, eller de "strikkede" vasene/pottene fra samme sted...


...eller porselenspynten (som det or øvrig ble med både et gevir, et par ugler, en nøtt og en fugl hjem av til casaen i dag...)...


...eler sementeggene...


..og for ikke å snakke om de nye porselensknottene til et garderobeskap som fulgte etter meg hjem fra Bolina her før helgen...



Mulig jeg lengter etter snø og HVIIIIIIT jul??

Anyway, lørdagskvelden skal nytes fullt ut etter en halv dag på fotballbanen i surt vær. Savner bare min bedre halvdel som har jobbehelg..

Julen er i tankene; halve kosen er å planlegge pynting, gaver til nære og kjære, mat, kaker, musikk... Mmmm...
Kjenner julestemningen siger på her ;)

Ha en fabelaktig lørdagskveld! - med eller uten julestemning!

Klem







Kommentarer

Populære innlegg