☆ Giveaway ☆

For å markere at jeg endelig er igang med min drøm, nettbutikken Frydelig, presenterer jeg denne tirsdagskvelden en bitteliten giveaway her på bloggen :)

Hurra!

Du kan vinne et sommerlig og søtt vennskapsarmbånd designet av norsk-engelske Tilly Sveaas som står bak merket Silver Service Jewellery.


Bringebærrødt armbånd med peacetegn i sølv.




Grønt armbånd med stjerne i messing.



For å være med i trekningen, må du 


1. Like Frydelig på Facebook 
 2. Skrive i kommentarfeltet her på bloggen 
hvilket av disse to armbåndene du ønsker deg

Jeg trekker to heldige vinnere onsdag 1. mai!

Lykke til!




Kommentarer

  1. Liker Frydelig på facebook og deler link.
    Ønsker meg...mmm...det rosa :-)

    Lykke til!

    HildeR
    mari_gull(yahoo.no)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    ♥ღ Liker FRYDELIG på facebook og blir veldig gjerne med i trekningen.
    Om vinnerlykken kommer min vei, ønsker jeg det rosa.
    Ha en herlig dag! ♥ღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  3. Hei

    Jeg liker Frydelig på Facebook. Det er så mye fint der som jeg har på ønskelisten min.

    Jeg ønsker meg det rosa armbåndet.

    Mvh Ingri Sneve

    SvarSlett
  4. Heisan!

    Jeg ble jammen liker nr.100 på FB :) Mye fint!

    Jeg krysser fingrene, og om jeg skulle være den heldige, ønsker jeg meg gjerne det rosa armbåndet :)

    Ha en fortsatt flott uke!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Jeg liker på facebook.
    Jeg vil gjerne vinne det grønne armbåndet fordi jeg vil gi det til besteveninnen min hun fortjener så mye mer enn et armbånd, men det er i hvertfall en start. Hun har vært der for meg i mange år og jeg vil gi henne noe som viser at hun betyr mye for meg!
    lorraine74@live.no

    SvarSlett
  6. I og med at jeg kaller meg selv Prinsesse Grønn, så må det jo bli det grønne. Det er grønt de rundt meg forbinder meg med, det er grønn som er min farge. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Så nydelige :)Det grønne armbåndet ønsker jeg meg hvis jeg er så heldig og vinner :)

    SvarSlett
  8. Likt og delt på facebook :) Ønsker rosa :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei!
    Jeg har selvfølgelig 'liket' Frydelig på FB, og kunne gjerne tenkt meg å vinne det grønne armbåndet:-D

    May Lisbeth
    (may_lisbeth1@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Ønsker meg "Bringebærrødt armbånd med peacetegn i sølv" om jeg vinner! :)

    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  11. Ønsker meg det grønne. SÅ UTROLIG NYDELIG. Har likt og krysser fingrene. Lykke til alle sammen, klem Nikita Banken Torp. robin-far@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Kunne tenkt meg det rosa med peace!

    rebekkalorentzen@gmail.com

    SvarSlett
  13. Ohh jeg liker begge, men må jeg velge så tar jeg de grønne :)Liker siden på FB
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg er med :D
    liker på FB
    ønsker meg det med stjerne :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  15. liker på facebook! så koselig av deg, ville hatt det rosa med peace tegnet :)
    camillalindahln@gmail.com

    SvarSlett
  16. Hei. Gratulerer med ny butikk. Så spennende at du tør å leve ut drømmen. Og så mye fint, jeg skal anbefale den til alle kjente og kjære. Jeg liker Frydelig allerede på facebook. Hvis jeg blir trukket ut ønsker jeg bringebær rød. Klem trude
    Trudenbi@online.no

    SvarSlett
  17. Jeg likte best det grønne med stjerne :)

    Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne prøve lykken :)
    Jeg liker på facebook,
    å jeg likte det grønne med stjerne godt.

    Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Bringebær rødt vennskapsbånd
    til en venninne jeg vil gi
    som alltid er der og rekker ut en hånd...

    Liker FB allerede.

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Kjempeflott blogg og giveaway. Jeg tar gjerne det grønne.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  21. Likt! :) Utrolig fine smykker, men jeg ønsker meg peace-smykket.
    Christina, cm.berger@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Hei, Da har jeg likt:-) og ønsker meg det bringebær ræde med peace-smykket:-) God natt siste natt i april! klem Siv:-)

    SvarSlett
  23. Jeg krysser fingrene for det grønne og liker på face.

    Giveaway hos meg også om du vil være med!

    Ha en herlig 1. mai.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  24. Fine de var :)
    Liker facebooksiden og ønsker meg helst det røde med peacetegn :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  25. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg