Vååår! Det er vååår!

For et fantastisk vårvær vi har her på Østlandet om dagen!

Det er bare herlig å stå tidlig opp, og energien er på toppnivå :)

Er det ikke deilig?
Friskt om morgenen, men solen skinner og fuglene synger fra tidlig, tidlig.

Får skikkelig påskestemning av disse dagene . Håper det varer lenge!

I morgen er det DEN dagen igjen, fridagen! (Fra den ene jobben ;))
Da satser jeg på en kaffe eller to i solveggen.

Har DU forresten begynt å tenke litt på påsken?

Det har jeg. Pleier ikke pynte overdådig med kyllinger og påskeharer…egentlig ikke noe særlig i det hele tatt, men da jeg så disse herlighetene av noen egg hos Madam Stoltz, da måtte jeg bare har litt pynt :)


De fineste egg med fjær i hvitt eller grått. De er superduperfine!


Og så dette da… glassegg med en liten fin fjær inni. Veldig vakkert!



Du finner alle eggene HER

Jeg skal nyte synet av eggene, med bena høyt og med deilig te i koppen.
Du får forresten et greit utvalg med Pukka også hos Frydelig ;)

Nyt kvelden!

♡♡♡




Kommentarer

Populære innlegg