Ooooops...

Herre fred så korte dagene og ukene har blitt i det siste… ;)

Evigheter siden siste innlegg her jo!

Jeg trives godt med travle dager og mye å gjøre på showrommet. Verre med alt annet som hoper seg opp. *skjelve - skjelve*

Det skjer stadig noe nytt når man driver butikk - flere nye leverandører på vei inn hos Frydelig, og jeg gleder meg SÅ til å få inn fine varer fra Bon Dep.

Disse Noodle boksene kommer til å bli en favoritt hos meg.
Så anvendelige til alt mulig - og det beste er at de kan varmes i mikroovnen.


Smart, ikke sant?

Fine matpakkeposer kommer også.
Snakk om sommerfølelse!



Kjenner jeg gleder meg ekstra ekstra mye til disse fine brettene i bjørkefiner. 

20 lag med bjørkefiner!
De er 31 cm i diameter og kan til og med vaskes i oppvaskmaskin.



alle fotos vía 

Dette kommer til å bli SÅ frydelig og fint!
Regner med at jeg klarer å få de ut i nettbutikken i løpet av helgen.

♡♡♡

Pssst! Minner om at det er 15% rabatt på alt fra Beach House ut helgen!
Rabattkode: godnatt

Kommentarer

  1. Ja, dagene flyyyr, og det merkes godt på bloggen min og:)
    Så kule nyheter!
    DIGGET de brettene kjenner jeg, og så kult med matpakkeposer og de boksene, artig:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg