Joik

Jeg feirer litt sammen med min samarbeidspartner Har en drøm. Hun har nemlig snart nådd 1 million (!!!) sidevisninger og har et million-gavedryss gående på bloggen om dagen.

Jeg kjører et nytt dagskupp hver dag på Instagram, så følg med! Prøver å få lagt ut her også, men ikke alltid tiden strekker til ;) Holder på til millionen nås!


I dag er det i allefall 20 % rabatt på alle duftlys fra JOIK!

Jippi!
De dufter himmelsk og ser like flotte ut!

Rabattkode: joik



Jo fler jeg tester jo fler favoritter får jeg :)

Happy JOIK-shopping!


Kommentarer

  1. Så koselig at du feirer sammen med meg:))
    Og JOIK da, beste duftlysene!!
    Jeg MÅ ha meg noen flere, må bare vente til jeg bestiller litt annet og;)
    Og jeg klarer ikke helt bestemme meg for duft:)
    Kommer det juledufter etterhvert og??

    Ha en fantastisk kveld!
    Du er FLINK;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Må jo feire litt jeg også ;)
      JOIK er fantastiske ja! Lukter godt både når de er tent og ikke. Helt perfekt. Tenkte ikke ta inn noen egne juledufter av disse.. ;)

      Og takk det samme, gode du!

      Klem

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg