Om det å ta noen valg

Det finnes mange valg her i livet.



Ett av mine valg er å jobbe mindre dobbelt og trappe ned ett sted for å kunne satse mer og investere mer tid et annet sted. 
Ikke bare har man to jobber, men også en familie som skal fungere.
Ett sted må det skjæres ned.

Nå har jeg valgt å investere mer tid i nettbutikken. Tror det var lurt ;)
Det er tøft å jobbe seg oppover og mange om beinet, men har jeg satt meg et mål, er jeg jaggu villig til å legge ned mye slit i det også.



Det å jobbe mindre i andre jobben, gjør også at man bør slippe litt på noen vaner... Som vaskedame for eksempel. Mer tid hjemme, mindre inntekt = vaske huset sjæl!

Faktisk kjennes det ganske greit etter å ha vært bortskjemt i mange år!
Merker at jeg slipper å irritere meg over småpirk som ikke er gjort godt nok - og jeg får til og med litt ekstra trim!
(Flink til å se det positive i ting, eller???)

Jepp! Positive tanker fører positivitet med seg!
Sånn er det bare!

Førøvrig hjelpes positiviteten i gang av å omgi seg med fine saker også. Som dette teppet og kurven blant annet ;)

Digger begge to, og får ikke nok av disse akkurat nå om dagen. 
Tror jeg må se å julepynte huset litt bare jeg får tid, så kanskje jeg får noen nye diller!

Ha en frydelig dag, dere!

Kommentarer

  1. Sikkert lurt:)
    Og jeg blir selvfølgelig GLAD av og høre at du satser å butikken, den er så fin!
    Med masse herligheter:))
    Og husarbeid - det hadde ikke jeg klart og sette bort jeg, litt rar sånn, hehe:)
    Men skjønner greia med to jobber og tid altså:))

    Ha en fin fin dag, og kos deg med alle de fine tingene dine:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg