Blå og grønne drømmer


Noen leverandører ligger et hakk nærmere hjertet enn andre ;) 
Bittelitt i allefall.
Tine K Home er en av de som ligger et hakk nærmere enn de fleste andre.


Gleder meg sånn til hver nye sesong. 
Når jeg vet det er nye produkter, ny katalog og en helt ny stemning på gang - da banker hjertet litt ekstra da.
Noe helt nytt, men samtidig noe velkjent og noe evigvarende.
Alt henger sammen på et vis. Både det gamle og det nye.
Kanskje det er akkurat det som gjør at jeg simpelthen aldri går lei?


Når jeg ser bildene fra SS15-katalogen, fester jeg meg ekstra ved de blå og grønne tonene. 
Blått og grønt - perfekt for den rette følelsen av vår og sommer.
Blå himmel og blått hav.
Grønne spirer og grønt gress.


Nesten så jeg kjenner lukten av sommer når jeg titter på disse herlighetene.




Fint, ikke sant?
Sammen med det grå, det hvite og bambusen, skaper Tine K den for meg perfekte helheten.
Vet at jeg skal fylle på hjemme hos meg selv med den hvite Deli-keramikken i hvertfall!
Det blir sommerens kjøkkeninnkjøp for min del.



Den nest siste dagen dette året.
Bruk den vel! Jeg nyter et øyeblikks lengsel mot vår og sommer ;)

Samtidig er det så godt å sette pris på den dagen og tiden det er nå - akkurat nå.
Om noen få, små dager skal vi til vårt deilige fjellparadis for snø, ski og familiekos.
DET er også bra!


PS! Gi meg gjerne et hint om det er noen ting fra Tine K du tenker at Frydelig bare MÅ ha til våren. Glad for dine ønsker ;)

Kommentarer

Populære innlegg