En magisk start!



Satser hardt på en magisk start på det nye året, og so far so good ;)

I dag går turen til fjells for skikkelig vintermagi og en perfekt avslutning på en lang og god juleferie.

Og på mandag! Ja, da må vel kroppen avgiftes ;) 
Da er det igang med ukesmenyer og null spontanhandling på sulten mage i butikken. 
Nå får det være nok!
Så får jeg vel finne på et hårete treningsmål eller to for å komme skikkelig i gang igjen. 
Det trengs!

Langt bak i hodet planlegger jeg så smått den frydelige våren. 
Har mye fint og mye spennende i sikte.
Stikkord for våren blir en dash med grønt og blått og selvfølgelig en fortsettelse på den lyse, støvete rosa. 

Nyheter er allerede på vei!
Men du - vil du gjøre et vinterkupp, får du gjerne ta turen innom salgskategorien hos Frydelig.
Hadde vært greit med litt mer plass på showroom før alle vår- og sommervarene strømmer på.

På mandag pakker og sender jeg for fullt igjen!




Kommentarer

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Ja, på mandag får det jammen være nok av fråtsing av ribbefett og julegodis:)
    Huff, man føler seg i grunn ikke så sunn på slutten av året:)

    Men nå skal det snart bli andre boller, både for kropp og hus:)
    Har prosjekter for begge to, haha..

    Grønt og blått høres herlig ut, jeg elsker blått, og nå som vi har blitt vant til 80-tallets jungel av grønne planter igjen, så blir nok ikke komboen blått og grønt feil:) Gleder meg til nyheter!

    Ha en finfin hyttetur, og kos deg med planlegging av våren, gøy gøy gøy!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg