Fristelser til stuen

Tine K Home kan virkelig dette med fristelser. Hennes enkle design som passer inn omtrent hvor som helst, bergtar meg gang på gang.
Sofaen er en stayer. 
Synes det er på tide å kunne tilby disse til Frydelige kunder.
Legges ut i nettbutikken som bestillingsvare i løpet av kort tid.

Lurer litt på om jeg kunne tenkt meg en i stuen selv, jeg...
Har to favorittsofaer om dagen - Tine K sin og Ghost fra Gervasoni.
Ikke så helt ulike hverandre, og begge med avtagbart og utskiftbart trekk.
HELT nødvendig i dette huset med to hårete firbente og tre gutteramper som elsker å slenge rundt i sofaen.

Noen andre enn meg som lar seg friste av fine sofaer?

På tide å sove på det her i huset ;)

Håper dere har hatt en god start på uken!




Kommentarer

  1. Oi, så herlig altså:))
    ELSKER sofa'n fra TineK ♡
    Hmmm.... nå fikk jeg veldig lyst på en slik ja:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg