Travle dager...


Full kalender, fullt hode og lite tid til overs.
Tiden er knapp om dagen.
Mye på programmet - masse nytt og litt gammelt som fortsatt henger ved.
Men snart... 
Snart blir det andre boller, og kun det nye, det litt skumle, men veldig spennende skal få plass i kalenderen.
Gleder meg!



Jeg har sagt opp den trygge faste jobben jeg har hatt i snart 18 (!) år - og er klar for nye utfordringer.
Tilværelsen som interiørdesigner og lyskonsulent har så smått startet, og dette kommer til å bli så bra!

Så smått i gang med boligstyling-oppdrag. Veldig gøy!

Lite tid til å fikse hjemme om dagen. 
Skal nok ta det igjen, kjenner at jeg trenger litt fornyelse både her og der. Leker med tanken om å male vegger i stuen og så de hersens listene overalt da... Skulle vært malt for laaang tid siden...

Etter påske - DA satser jeg på å få gjort ALT! ;)
Jippi!

Vil du ta en titt på hjemmesiden min, er det bare å klikke HER

Ønsker deg en herlig uke!
Tenk, i morgen starter våren på kalenderen!
Lykke!


Kommentarer

  1. Åså spennende :)
    ønsker deg masse lykke til
    så gøy når noen
    tørr satse
    klem Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Eli!
      Det kjennes veldig godt å ha satset på dette! Sikker på at det blir bra :)

      Slett
  2. Så spennende!!
    Kult at du tør, og jeg er sikker på at det går fint:)

    Her er det og mye som skulle vært gjort i huset, men blir liksom aldri gjort:(
    Og lister, det er noe dritt!! Hvis jeg noen gang skal ha noe nytt, eller fikse på vegger, så skal jeg ikke ha lister - kun vegg og tak i ett, det er så fint, og ikke legger det seg skitt å støv på listene heller :))

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og det beste med listefritt er at man slipper å male de forbaskede listene... Skulle gjerne vært foruten jeg også...må bare vinne litt i lotto først, så skal det bli en full makeover her hjemme ;)
      Takk for at du titter innom og legger igjen noen spor :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg