En sånn helg

 Ja, en sånn helg har det vært - eller rettere sagt en sånn uke.

Vinterferie! Selvvalgt!
Og jeg digger det!

Helt uten arbeid har det ikke vært, for jeg jobber på spreng (= i eget tempo og egen mengde ;) ) for å utvide en business jeg har holdt på med en liten stund.

Det dreier seg litt om interiør for meg om dagen, og mye om det gode liv :)
Dobbel moro! Det gjelder å ikke la spennende muligheter forsvinne forbi, og denne gangen valgte jeg å hoppe på toget da det kom forbi. For hvem vil vel stå igjen på perrongen og se langt etter de som turde å satse? ;) Ikke jeg i hvert fall!
Det betyr at jeg styrer mine egne dager, og velger å jobbe når jeg vil og hvor jeg vil. Og når sola byr på påskestemning midt i vinterferien, ja da er det bare å gripe øyeblikket. D-vitaminer har jeg alt for lite av, så i tillegg til å knaske kosttilskudd, benytter jeg meg av hver eneste anledning som den i dag!



Har til og med fått tilbake lysten til å få gjort noe hjemme.
En testvegg har fått et par strøk med Washed Linen. Ikke så voldsom forskjell på dagtid fra veggene vi allerede har med Lys Antikk, men allikevel stor nok forskjell til at det ser himmelsk fint ut! Spesielt i kveldslyset i stuen. 
Da er dagene fremover booket, da ;)

Morsom jobb og fornying hjemme!


Ønsker alle en super ny uke - vinterferie eller tilbake etter ferie!

Kommentarer

  1. Så utrolig godt å kunne styre sine egene dager :)
    Spennende med nye prosjekter, gleder meg til å høre mer om hva slags tog du har hoppet på :)

    Lekker farge!!♡

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg