En lang landingsstripe!

Fy søren så fort tiden flyr... Du har vel hørt det før, men det stemmer jammen...

Jeg har det siste halvannet året(minst...) drevet og landet - landet i livet - og det kommer seg!

Endelig har brikke etter brikke falt på plass, og endelig kan jeg kjenne på lysten etter og gleden over å kunne drive med de tingene jeg liker aller best.

For meg har landingen dreid seg om jobbsituasjonen.
Jeg vil ikke lenger kjenne på at familien må tilpasse seg mitt arbeidsliv, heller tvert imot. Mitt arbeid skal være tilpasset familiens behov! 
Nemlig!

Og endelig har jeg fått det til!

Jeg vil ikke kjenne på at jeg sårt trenger ferie fra jobben støtt og stadig - da holder jeg jo ikke på med det jeg trives best med, eller hva?
Jeg vil heller ikke grue meg til å skulle tilbake på jobb etter ferie - jeg vil at livet skal tilpasses familiens og mine behov hele året, og ikke bare tre uker hver sommer!

Nå har jeg fått det til - og du lurer sikkert på hvordan...
Jeg har valgt å jobbe litt som i et kinderegg foreløpig - ved å gjøre de tre tingene jeg trives aller best med å gjøre - de tre tingene som er MEG.

Litt egen velværebusiness som suser i vei, litt interiøroppdrag, og litt som pedagog! 
Og vet du hva? Jeg DIGGER det!

Denne høsten blir akkurat som JEG vil ha den! ENDELIG!
TID og FRIHET er mine behov!
Hva med dine?




Kommentarer

Populære innlegg