Bra start

.. på dagen blir det med sovemorgen, sol som stråler fra (nesten) klar himmel, tre glade skatter og litt ekstra stas på frokostbordet med nye servietter ;)




Tallerkner fra Casagent, servietter fra Kid (!) Faktisk et godt tips for sommerlige servietter. Rasket med meg noen pakker i går til 20,- kr stk. I deilige blå og hvite sommerlige mønster.


En kopp med jordbær og vaniljeyoghurt er inntatt, og jeg er helt klar for å ta tak i denne strålende søndagen!

Fantastisk!

Ha en superduperstrålende søndag du også!

Hyggelig at du titter innom min lille blogg. Håper du trives, og legg gjerne igjen en hilsen ;)

Lurer litt på hvem alle dere er ;)


Klem




Kommentarer

  1. Koselig søndagsmorgen:-)
    Her står rundstykkene i ovnen, og vekking av tenåringar pågår...eldstegutten er 16 år i dag men eg får ikkje lov å si det til noen;-)
    Ha ein fin søndag
    klemmar:-)

    SvarSlett
  2. For en fin blogg du har! Legger meg til som følger jeg :) Ha en super søndag! Klemmer

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg