Hageønsker

Vi har en hage som sårt trenger store stunt.. Spesielt den digre skråningen som møter en fra veien...
Fysj, burde nesten ikke nevne den ;)

Men i løpet av sommeren skal den se bedre ut. Det har jeg fått for meg!

Jeg ønsker meg så inderlig noen syriner og et fin-fint magnoliatre.








DET hadde hjulpet betraktelig, det!

Må ha noen meter med hekk også, men klarer ikke bestemme meg for hva slags. Håper litt lenger betenkningstid vil gjøre susen.

Når lysslyngen fra Ikea kommer ut sene kvelder...


... eller denne fra Clas Ohlson


... da blir det så koselig at ;)

En super kveld til dere!

Og tusen takk for fine kommentarer på forrige innlegg! Dere gjør meg glad!


Klem






Kommentarer

  1. Magnolia ♥
    Det e bare det finaste:-)
    Lykke til med hageprosjekt, misunne deg ikkje, hihi:-)
    klemklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg