Sommer på jorda!

Mitt sommerhjem er utendørs.
Det er der jeg helst vil oppholde meg når kalenderen viser juli. Men så er det jo ikke alltid været er helt enig, da... 
Utrolig nok er det vakre sommerdager denne uken - måtte det vare til langt uti september. Jeg sier gjerne JA TAKK!


Det er i denne kroken på terrassen det er lunest og jeg helst vil tilbringe kveldene. Dessuten er det svalt og godt her midt på dagen når solplassen eller spiseplassen på terrassen blir for varm. 

Akkurat nå er det en salig miks av materialer og stiler på vår uteplass. Mens fargene går mest i blått, grått og natur. 




Noen insekter hører så klart sommeren til...


... og et deilig pledd så en er rustet for sene sommerkvelder.


Sommer på jorda er NIB's utfordring denne måneden. Vil du se mange fine bidrag, så ta en titt HER






Kommentarer

  1. For en fantastisk uteplass!
    Skjønner godt du helst vil sitte der;)

    Lekkert skjermbrett og knall fine puter!
    Krysser fingrene for mange flotte sommerdager fremover så
    vi kan nyte ute;)

    Sommerklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg