Velkommen juli! Brrr...

Ønsker gjerne juli velkommen, og helst bør det følge med noen varmegrader på kjøpet ;) Sommeren i Norge altså ;)

I kveld varmer jeg meg heller på en deilig Pukka detoxte i fin kopp. Eller MIN kopp om du vil :)



Den er så god denne detoxteen og føler liksom at den gjør litt nytte for seg sånn på kveldstid også. Spesielt god blir den i fin kopp som denne med teksten mine fra Bloomingville.  Og når  mine er skitten, tar jeg like godt yours ;) Siden eieren av yours-koppen sjelden har tid til å sitte ned så lenge som det tar å drikke en hel kopp med te eller kaffe ;)

På bordet har jeg et glass med sommerstemning. Fine skjell og steiner i et Norgesglass er toppen av sommerstemning for meg! Ja, for ikke å se bort fra selve stundene man kan gå barbent på stranden på jakt etter fine skatter da... når det bare er varmt nok til det...

Tre arbeidsdager igjen nå, så venter noen dager i frisk fjelluft før vi skal nyte late OG varme dager i Spania! Lykke!


Kommentarer

Populære innlegg