Å herlighet!

Det er sååå mye fint i vente nå at jeg blir helt mo i knærne ;)

Gleder meg stort til putene fra Senze of Joy er på plass om et par dager.




Paljettputene er det fortsatt litt ventetid på, så det er bare å smøre seg med tålmodighet...

Med på denne levering er i allefall Scull-putene, i lin med bronsefarget scull og hvit med sort scull. Begge i 40x60cm

Og så kommer den mest fabelaktige puten i kuskinn, i hvitt og sølv! DEN er fin den, og skal garantert få plass i min sofa :)

Herlighet som det gledes!

Ha en deilig tirsdagskveld! I morgen er det lille-lørdag allerede og snart helg igjen, dere :)


Kommentarer

  1. oh! den vil jeg ha :-) prisen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du!
      Prisen på Scull-putene vil være 599,- mener jeg :)

      Merete :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg