Gode duftlys vokser ikke på trær...

Det skal være visst at gode duftlys ikke vokser på trær, enda så mange ulike duftlys det finnes ;)
Jeg er skikkelig kresen på dufter og duftlys spesielt. De må ikke være for tunge, ikke for søte, ikke for intense.... Ja, du vet kanskje?
Nå har jeg imidlertid funnet frem til noen skikkelig gode noen, fra portugisiske Castelbel.


Gleder meg sååå til de kommer til Frydelig!

Jeg oppdaget disse herlighetene hos de fine damene hos Noma House.
Lokalisert dypt i dalen ved Douro-elven i Nord-Portugal, der åsene faller bratt ned til
vannkanten og landet er dekket med solrike terrasser av vinranker og olivenlunder, er Castelbel,
en tradisjonell portugisisk bedrift dedikert til produksjon av såper og dufter til hjemmet. 

Inspirert av varmen fra den portugisiske solen, har disse produktene fanget aromaer, farger og atmosfære
fra dette vakre landet. Stemningsfulle dufter som gir næring til sjelen fra Portugal til deg.



EXCLUSIVE HOME FRAGRANCE COLLECTIONS THAT CAPTURE THE SPIRIT OF PORTO
Inspired by the latest trends in colour, fragrance and fashion design, the Portus Cale collection is 
an eclectic range of the finest soaps, body and home fragranced products, handcrafted near 
the beautiful valleys of northern Portugal.


Jeg har bestilt duftene Floral toile, Floral vine, White & Silver og selvfølgelig Verbena.
Verbena får jeg også i dusjsåpe og bodylotion i finfin gaveeske.
For ekstra gøy er det jo at det man kjøper kommer i fin innpakning. Akkurat som disse duftlysene, som leveres i et lekkert glass med lokk, pakket i den fineste boksen.
Det liker jeg!

Jeg gleder meg - gjør du?

Kommentarer

Populære innlegg