Bring it on!

Ny dag - ny rabattkode hos Frydelig :)
I dag kan du sikre deg herlige lys, telysholdere, lanterner og duftlys til hyggelige priser.
Du får 20% rabatt på alt i kategoriene "Lykter/lysglass/lysestaker" og "Lys" om du benytter rabattkoden lys i kassen.

Dette kan du ikke gå glipp av ;)

Ta en titt HER da vel og se om det er noe som frister.


Jeg får sånn julestemning av disse to herlighetene. På fredag lanseres julekategorien i butikken også. En smule tidlig må jeg selv innrømme at jeg synes... men så går jo de ukene så fort da...;)

Ha en frydelig tirsdag!

Kommentarer

  1. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*


    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg