Smykk deg!

Jeg er så heldig at jeg får selge de vakre smykkene til danske Louise Kragh i min nettbutikk.
Jeg har falt pladask for de fine stjerne- og perleanhengene. Også jeg som trodde jeg var sååå lei av stjerner da gitt ;)
Siden 2004 har hun designet og produsert håndlagede porselenssmykker i egen workshop. 









Dette er litt av det jeg har valgt ut i første omgang. Ikke sant det er fine smykker?
Alt er laget i sølv 925 og porselen, og hver eneste stjerne og perle er håndlaget.
Nydelig!

Hele utvalget mitt kan du se HER

I dag har det vært en skikkelig arbeidsdag her i huset. Lager ryddes, butikken oppdateres og ikke minst vaskes det klær og sorteres etter en deilig uke til fjells :)
Dere som følger @frydelig på Instagram, har sett litt av det vi har drevet med denne uken som har vært.
Nå venter en ny, travel uke - og den må forberedes!


Kommentarer

Populære innlegg