Får ikke nok

Får ikke nok lyserosa om dagen :)
Den må helst være ganske dus og nesten litt 'skitten'.

Digger spesielt denne kombinasjonen med den lyserosa velourputen fra Madam Stoltz sammen med den 'blackblue' puten med perler fra Tine K Home.
Den kritthvite scullputen fra Senze of Joy passer perfekt til det sarte, duse og glamorøse.



'Lotussnake Rose' telysholder fra Tine K Home har akkurat den rette rosatonen.

Helt perrrrrpekt og rrrrrråååååsa nå om dagen!

Håper dere alle har hatt nydelige påskedager i finværet!

Så herlig at været har fortsatt inn i hverdagene.





Kommentarer

  1. Ja til mer rosa! Det er litt begrenset hva jeg får sneket inn av det her hjemme, men jeg elsker det i alle nyanser. Og støvete rosa er så sart og deilig. Tusen takk for støttende ord angående husbyggingen vår! Det er veldig godt at vi ikke har kommet lengre for da hadde vi risikert å miste mye mer penger enn hva vi gjør nå. Så egentlig tar vi dette med ro, og håper på en rask avklaring sånn at vi kan begynne å leve livene våre som normalt igjen. Jeg har storkosa meg i Trondheim og kom hjem med bagasjen full av gode opplevelser jeg kan leve lenge på. En sånn tur er virkelig å anbefale! Klem, L

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg