Insta-oppdatering ;)


Det går i Insta-bilder om dagen. Kjapt, lettvint og alltid tilgjengelig…
Våren nytes i fulle drag - og formen begynner heldigvis å komme seg hos alle mann.

Jeg vet det er vår, sol og strålende vær når den stripete kurven fra Tine K Home får være med på tur til sjøen ;)

Innmari godt brukt i fjor sommer, men like fin i år igjen!

Jeg har noen få kurver igjen i butikken.
Og vil du sikre deg én, lønner det seg å gjøre det nå i løpet av påskehelgen. Det er i tillegg 15% rabatt på ALLE varer til og med i morgen, andre påskedag!


Det er rosa i hagen…


… og litt rosa i sofaen ;)

Og faktisk litt rosa bobler i glasset også. Hihi!

Kvelden skal nytes!
Takk for at du tittet innom!


Kommentarer

  1. Litt rosa hos meg om dagen og:)
    Nå når påsken er på vei bort!

    Digger den kurven!!
    Har en jeg og, en med peace på, men jeg glemmer og bruke den på sommeren...
    Må finne den frem til pledd og kos til utfluktene!! :)

    Ha en fin fin siste påskedag!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg