Om jeg lengter litt etter våren?

Ja, i grunn...

Skal ikke klage på en skikkelig vinter altså, men nå er jeg fornøyd, jeg :)

Masse herlig snø og endelig en skikkelig "norsk vinter". 
Har bare ikke rukket å nyte den så mye mer enn som tilskuer ved bandybaner rundt omkring.
Sånn er det vel når barna er i den mest aktive alderen og man attpåtil har tre stykker av dem... ;)

Våren kommer jo den, før eller siden, og det å glede seg til snøsmelting, bar asfalt, joggesko og lettere jakker.... - det er egentlig halve gleden!


Prøver samtidig å nyte hver eneste dag, hvert eneste minutt av de dagene som kommer og går. Har fått et perspektiv på livet som kjennes bra - endelig! Og har roet meg med at "gresset ikke alltid er så fryktelig mye grønnere på den andre siden av gjerdet". Jeg har hatt noen drømmer de siste ti årene. Jeg har fulgt de og erfart en hel del, men har landet tilbake til omtrent der jeg var. Og det kjennes så himla bra!
Med fokus på det man har, og fokus på å nyte hvert øyeblikk - sette seg noen mål og lage seg en plan - en plan på at kropp og topp skal ha det bra - det gir så utrolig mye!

Ha en deilig helg, dere! 
Jeg skal nyte! Nyte alt som gjør meg godt!

♡♡♡




Kommentarer

Populære innlegg