God kveld, lørdag!

Guri malla så fort dagene går! Bare en liten uke til selveste julaften! Huhh!!

I dag har treet kommet i hus; den bittelille fjellgranen vi tok med oss fra hytta sist helg. Det ble sååå koselig!! Fikk ikke tatt fotos av ferdig pyntet tre før mørket falt på, men slik så det ut før lys og stæsj kom på ;)


Nesten litt forelska, jeg (hvis det går an...), i det lille, skjeve treet...

Her må kroppen pleies og sengen kaller, for jammen meg er jeg sylte forkjøla IGJEN! Skulle ikke være mulig! Var jo så godt som frisk i en halv uke, så var det på'n igjen... 

Ja, ja, det går vel over. 
I morgen våkner vi opp til fjerde søndag i advent!! En ny dag med julekos, innpakking, kjøkkenpusling og atter en bandykamp ;) Godt en sjelden kjeder seg...


Velkommen innom i morgen!


God natt!

Klem 

Kommentarer

  1. Hei Merete,
    vi vurderer å droppe tre, siden vi ikke skal ha julaften hjemme og reiser på fjellet 1. juledag, men når jeg ser treet ditt så skjønner jeg at det må vi bare ha!
    Gutta kommer til å takke deg:))

    SvarSlett
  2. Det var det vi og vurderte, men fant ut at det ble litt stusselig :) Ble helt toppers med et bittelite tre - frister til å gjentas neste år...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg