...litt jul på gutterommet

En liten lysslynge gjør det litt julete på gutterommet. Her på de to minsteskattenes rom.



Elsker uroen som mellomsteskatten laget da han gikk i barnehagen. Den er laget av en gammel, tørr kvist og pyntet med fjær og resirkulerte glassbiter. Kjempefin ;)

Nå skal jeg snart begi meg ut i galskapen; nemlig julegaveshopping... Oh my, for et kaos det er overalt, men bare MÅ få unna noe i kveld siden alle dager, ja ALLE dager, er stappfulle av må- gjøre-ting.

God kveld til dere som kan nyte kvelden i fred og ro, og lykke til alle dere som må ut i viktige ærend, akkurat som meg!

Klem


Kommentarer

  1. ..dette skatollet kjenner jeg igjen! Husker jeg ønsket meg dette jeg også! den røde nissejenta tror jeg jammen jeg husker fra kjøkkenvinduet! flotte rom til dine små skatter! Håper du har fine førjulsdager! klem liv unni

    SvarSlett
  2. He, he, ja skatollet har fulgt med meg i noen år... Så koselig at du titter innom her, Liv Unni! God jul til deg og dine! Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg