Jul i vårt hus





Make a wish...
...and dreams come true.

Her i huset lever vi på mange drømmer :)

Akkurat nå dreier de seg om å nyte hver eneste dag frem til jul; vi drømmer om å ikke stresse, om en hvit jul og om late juledager på fjellet og glade barn.

Jeg trenger egentlig ikke så fryktelig overdådig, "julete" jul med masse nisser og julefarger. For meg er julen vel så fin med enkel pynt, lite farger, men derimot masse levende lys, naturelementer, julemusikk og et hus fylt med deilig juleduft.

Her er mitt bidrag til NIB's utfordring i desember måned, nemlig Jul i vårt hus.





Rene farger, myke former
























En fredfull førjulstid ønskes alle dere der ute!

En helg går mot slutten, men en ende er alltid en ny start.

 FIN UKE TIL ALLE SOM TITTER INNOM!

(og det er hyggelig om du legger igjen noen ord ;) )

Klem






Kommentarer

  1. Her var det fantastisk mye fin inspirasjon:):)
    Liker det hjertet& stjernelenken du har laget veldig godt:):)

    Jeg er også glad i det enkle og henter mye inspirasjon fra naturen.

    Legger meg til som følger her&titter snart innom igjen:)

    Kine:)

    SvarSlett
  2. Stemningsfullt og koselig!!

    Ha en fortsatt deilig førjulstid!!

    KLEM KLEM
    ANETTE:)

    SvarSlett
  3. Takk, dere for søte tilbakemeldinger! Dere gjør meg glad!

    Fin førjulstid til dere!

    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg