Bad

Tjobing tirsdagskveld!

Vårt ene bad kan jeg ikke under noen omstendigheter legge ut bilder av ;)

Det håper jeg snart jeg kan gjøre noe med.

Inntil videre blir jeg glad når jeg ser bilder av hvordan jeg kunne tenke meg at det skal se ut etterhvert.


Liker veldig godt dette enkle og rene badet. Hvitt, hvitt og atter hvitt i tillegg litt natur. Helt perfekt for meg ;)

Må si at jeg liker dette badet med svarte elementer også godt.



Og så detaljer av marmor, da... Det må jo også nesten med ;)



Tror jeg må tegne noen forslag til servantløsninger. Frister mer å tilpasse selv enn å kjøpe ferdig.

bare sette igang med noen plantegninger og moodboards snart, så kjennes prosessen litt mer "virkelig". Kanskje det blir fortgang i sakene da... ;)


En drømmende tirsdagskveld til deg også!


Klem




Kommentarer

Populære innlegg