Søndag, søndag

Både veldig glad og ikke glad for hva vi har fått i hus denne helgen.



Fineste svarte Storsele stolen fra Ikea har blitt min :)
Takk snille mannen min ;)


Kjekt å ta med mannen på Ikea-shopping en lørdag ettermiddag etter noen ting vi bare MÅTTE ha (et skoskap, en arkivskuff til kontorplassen min blant annet..), for da ble det jammen med en stol til meg og fire nye Roxø stoler til terrassen!




Derimot ikke så veeeldig glad for det hissige vårviruset som har kastet seg over både minsteskatt og meg... Blæææhh, vi orker jo ikke engang nyte det fine været. Vi ligger varme og utslått på sofaen i dag... Måtte det gå like fort over som det kom...
Fysj og føy!


Dere som kan får nyte denne vakre vårsøndag så godt dere bare makter!

FOR et vær!!


Klem

Kommentarer

  1. God bedring til dåkke:-)
    Like virkelig den stolen fra ikea altså, trur eg blir nødt å sjekka den ut neste gang eg er der....
    Klem:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg