Et kupp??

Noen ganger er det greit å få mye gjort på kort tid.
Lørdag var en typisk sånn dag, i hvertfall turen til Ikea.

Jeg har en stund tenkt på og sett etter et lite, rundt bord til kjellerstuen. Ikke for stort, ikke av glass, det måtte være hvitt, ikke for dyrt, ikke for fint osv, osv...



Og så jeg som aldri gidder å gå innom Billigkroken på Ikea, da. Men denne gangen lot jeg meg overtale til en sving inn "bare for sikkerhetsskyld", men ikke for å se etter noe spesielt... 
Og der sto det! Bordet altså! Til den nette sum av 187,- norske kroner ;) Haha!

Helt perfekt! Men absolutt ikke så perfekt at jeg trenger å være redd for hverken riper, flekker eller andre skavanker når tre, fire, fem....syv, åtte gutter helt sikkert kommer til å tilbringe noen kvelder der....

Et kupp?

Ja, så sannelig!


Fortsatt fin tirsdag!


Klem



Kommentarer

  1. Så absolutt! Den var du heldig med:-)
    Like det bordet kjempegodt, lurte på det sjøl før eg kjøpte det som eg har no (hemnes)
    Klemklem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg