Løøøørdag!

Det er lørdag, huset er uvanlig stille og rolig... 
Bare jeg og de vakre pusene våre som er hjemme.


Litt godt igrunn å våkne opp til et tomt hus når jeg har vært på sommerfest med verdens fineste kollegaer kvelden før ;)

De andre er på guttetur til Liseberg! 
Tenker de koser seg og har masse å fortelle når de kommer hjem i kveld :)

Utrolig det der, hvor mye en lengter etter noen når de er borte.. og når det er full rulle ellers, kunne man ikke tenke seg noe mer luksus enn noen timer for seg selv... Hihi.

Prøver å planlegge litt pakking til ferie. Tenk, neste lørdag sitter vi i Marbella! 
Lykke!
Gleder meg sååå! Men skulle ønske dagene hadde vært bittelitt lenger akkurat nå, og kanskje ikke såå fullspekket med planer ;)

Var en rask tur ute og handlet noen gaver og småting til ferien, da jeg gikk på denne søte lille toseteren.



Skulle ønske jeg hadde plass til den et sted...hm.. hvis vi dropper spiseplassen ved kjøkkenet, så kunne jo....eller?!?

Søt var den i allefall. 
Den finnes på Home & Cottage.

Ha en finfin lørdag videre!

Tror jeg skal haste ut og få ordnet noen småting til, får se om jeg tar turen til sjarmerende Bærums Verk.

Må håpe været holder seg så terrassen får seg en rydding og shinings, kanskje det kommer noen bilder derfra etterhvert??



Klem

Kommentarer

Populære innlegg