SOMMERFERIE!!!

Jeg skjønner det nok ikke før jeg våkner opp i morgen, men det ER faktisk sant!
Jeg har sommerferie!

Og om to dager, ja bare TO, sitter vi i varmen, vår lille familie og jeg.


Vi skal bare nyte late dager på stranden og ved bassengene, spise og drikke masse godt, shoppe, oppleve sammen, nyte av livet i palmesus og bølgeskvulp!

Vidunderlig!


Blir nok en aldri så liten bloggferie også...tror det er dårlig med nett på vår vei.
Mon tro om ikke min familie fortjener den totale oppmerksomhet nå? ;)

De siste dagene og ukene har virkelig gått i ett, og jeg kan ikke huske sist jeg hadde et par kjedelige minutter. Kanskje jeg rekker å kjede meg bittelitt i løpet av sommeren?? Please!





Setter så stor pris på at vi har snille folk som passer både hus og pus mens vi er i sus og dus ;)
Godt at noen tar vare på alt hjemme. For jeg har det i bakhodet; at borte er alltid veldig bra, men hjemme er definitivt best ;)


Kanskje vi høres fra Marbella? Og kanskje ikke... Vi får se ;)

Dagen i morgen må settes av til pakking, organisering og husvask!
Det beste er å komme hjem til rent og ryddig hus.

Nå, tid for litt kontorarbeid, og så: FERIE!!!


Ferieklem

Kommentarer

Populære innlegg