Velkommen ut!

Med av-og-på-vær blir det til at jeg løper ut og inn ettersom sola bestemmer seg for å vise seg eller gjemme seg.
Når sola skinner, rigger jeg meg til ute, men kunne det ikke bare vare, da??



Tihiii...må le litt av de skjeve og absolutt ikke strømlinjeformede solcellelampene fra Ikea... de har hengt ute i vær og vind.... Lyser fortsatt fint hver kveld, det skal de ha ;)
Har planer om å bytte de ut med lyslenken jeg kjøpte for en stund siden, men så var det den tiden, da....






Jeg liker å kombinere ulike materialer ute også, litt rust, litt blankt og skinnende, tre sammen med metall, naturmaterialer, blomster, pasteller og jordtoner, skinnfeller og myke puter... Med en miks trives jeg best! Liker litt av alt. Og det må for all del ikke se ut som det er tatt rett ut av en katalog fra en av de store møbelkjedene. Det er ikke meg ;)

Ute som inne er det godt å kunne variere med små eller store effekter for å skape akkurat den stemningen jeg vil ha akkurat den dagen.

Denne søndagen må brukes til fornuftige gjøremål, som feriepakking, hagestell, trening og klesvask!

Juhuuu!
Mange husmorpoeng på en gang det!

Ønsker deg en deilig søndag!


Klem

Kommentarer

Populære innlegg