Flagger for bloggen i dag!

... og for stabburet til fjells som stadig blir mer ferdig!

Hipp hipp hurra for ett års blogging i dag!
Skulle gjerne hatt dobbelt så mye tid til bloggen, for dette er gøy, og så mye spennende det bringer med seg!

Setter utrolig pris på de som er innom her stadig og følger med på hva jeg driver med!
Uten dere hadde det ikke vært noen blogg ;)


Titt inn, for her i stabburet har det skjedd ting i helgen!



Mannen har vært snekker (med bittelitt hjelp av meg...) og laget de fineste senger :)

Jeg skal vel bruke høstferien på å beise senger, male karmer og hvitsåpe gulvet. Heldige meg!


Synes vi har utnyttet plassen helt suverent, og tre ekstra soveplasser er ikke å forakte!
Under sengen har vi planer om hyller og knagger, og så mangler det jo en stige for å komme seg smidig opp og ned.
Nå gjenstår bare å vente på strømmen, så vi kan få inn litt lys og varme... (gutta innviet soveplassene i helgen, og pakket inn i ullklær og tykke dyner påsto de at det var varmt og godt!!! Haha! I går formiddag var det knapt 10 grader der inne, så tør ikke tenke på hvor kaldt det var på natten....


De tre skattene har vært med for å velge tepper... (det er jo tross alt de som skal bruke dette stabburet mest), og valget kunne interiørkonsulenten gå god for. Ikke så verst av skattene dette?
Nå har jeg en skikkelig god grunn til å kjøpe et lass med puter til å fylle sofaen/sengen under vinduet med ;) Er ikke det fantastisk? Å ha en god grunn til å shoppe??!?

Ha en strålende start på uken!

Det skal jeg!

Klem

Kommentarer

  1. Oj, så utrolig lekkert!! Fresht og fint.

    Tipper det kommer til å bli et favorittrom for folk i alle aldre:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1-årsdag, sånn bittelitt på etterskudd! :) Stabburet ble veldig fint!

    SvarSlett
  3. Takk, dere! Tror både store og små kommer til å kose seg i stabburet når det blir ennå litt mer ferdig, ja!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg