Klarte ikke dy meg...

...måtte bare ha med et par tre bittesmå svibler hjem i går...
Ja, jeg veeeet det er tidlig, men det er jo nå julen er aller best... ;)


Svibler kan man jo egentlig ha året rundt....??...trøster jeg meg med... ;)

Ingen soft søndag her i casaen, - eller soft lørdag heller for den saks skyld.
Full rulle med bandycup, dugnadskakebaking, stresshandling som man ikke rekker ellers i uken og så videre og så videre...
Men for all del, en super helg! Så lenge skattene er glade, er mor i huset glad :)

Fin søndagskveld!

Klem

Kommentarer

  1. Svibler er så vakre:)kanskje jeg må ut og kjøpe noen jeg og:)
    Go søndag:)

    SvarSlett
  2. Svibler er så enkle og dekorative!
    Kjempe fint!
    takk for ideen :)
    Klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg