Perrrrrfekt

Jeg har fått perrrrrrfekt følge til kaffekoppen denne onsdagsmorgen.


Når liten skatt er syk...igjen...blir det plutselig noen uventede minutter på morgenkvisten. "Vaktskifte" hjemme om noen timer, enda godt det går an å dele slike dager litt mellom jobb og sykekos.
Fortvilende med syke små, men ikke så lett å få gjort så mye med.

Som sagt så gjort i går... det ble en ørliten sving på lagersalg på Lysaker Brygge....
Kom jeg tomhendt hjem? Å nei! Jeg som aldri eller i hvertfall ganske sikkert ikke skulle ha noe burgunderrødt denne sesongen.....jeg kom hjem med den lekreste veske i ....ja nettopp, burgunderrødt..





Og en lekkersmekker julegave som jeg ikke kan røpe her ;)
Vurderer en lik til meg selv også.

Ha en strålende onsdag, fine du!
Og takk for at du titter innom.

Klem

Kommentarer

  1. Den var jammen fin! Vera pelle igjen, regner jeg med?? ;-)

    SvarSlett
  2. Den var jammen fin! Vera pelle igjen, regner jeg med?? ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp! Vera pelle så klart! Best av alt! ;)

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg