KOS

KOS 
i november er for meg de første gryende, spede nyss 
om at julen nærmer seg.
Å snike til seg litt julestemning, bare litt av gangen.
Det kan gjerne være lukten av pepperkaker, gløgg og sviblersynet av julemagasiner....GLOSSY julemagasiner...

Bittelitt julepynt, sånn helt tilfeldig her eller der.
Litt marsipan i kjøleskapet (som jeg nesten ikke smaker på altså... ;))












Eller levende lys, fyr i peisen, lange, ja laaaaange lister over ønsker og planlegging.
Planlegge selskapeligheter, gaveinnpakning, juletrepynt.
Finne nye, spennende oppskrifter.
Og tro at man har all verdens tid til å gjøre hva som helst i GOD tid før jul...


God tid til å bare drømme meg bort i julete tanker;
helt før rushet starter på alvor.

DET er KOS, det!

Dette får bli mitt bidrag til månedens utfordring.
Vil du se flere bidrag til novemberutfordringen KOS hos NIB, ta en titt på den fantastisk flotte nye siden deres HER!


Klem





Kommentarer

  1. Å SÅ HERLIGT DETTE LIKTE JEG GODT!
    LYKKE TIL!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk, søte du!
      Klem Merete :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg