Crush!


Skikkelig og! Kjøpte først et par puter med rustnyanser, et teppe....og vips!...nå er hele sofaen full av puter i rustnyanser, hvitt og med gulldetaljer.
And I love it!
Skjønner ikke helt hva som går av meg, har aldri vært særlig fan av denne nyansen før, men nå - nå har jeg bare falt helt pladask. Kjenner på meg at det varer en stund også, til det våres litt. Da tror jeg de byttes ut med litt mer freshe korall og oransje toner. Tror jeg... Vi får se hvor lenge denne rust-bølgen holder, men jeg har aldri trivdes så godt med nyansen som nå. Da er det bare å smi mens jernet er varmt ;)



Ha en strålende uke!

Jeg eeeelsker at det er kald vinter, men samtidig merke at dagene blir stadig bittelitt lysere og lengre. Det gjør noe med humøret! Helt greit med mandag også. Ny uke og blanke ark.



Klem



Kommentarer

  1. Å SÅ HERLIGE FARGE
    FORSTÅR GODT DU FALT FOR DEN
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg