Pip-pip en mandag kveld...

Det er bare HEEEELT fantastisk at det blir lysere og lysere for hver eneste dag!
Kan ikke få sagt det mange nok ganger ;) Selv om det kom et lass med tung og våt snø i går kveld og i natt, er følelsen om at våren er i anmarsj - vi har noe godt i vente - like god selv om snøen føyker.

Vårgleden gjør sitt med meg... Jeg bare må gjøre om og forandre både titt og ofte, eller så ofte tiden strekker til da... Det er jo ikke flusst av den tiden...

I dag bare måtte jeg fylle sofaen med lysere, krispere puter. Ned i kjellerstuen med rustfargen, og frem med det vårlige i sofaen oppe.


De fleste puter fra H&M, litt Home & Cottage, skåler fra TineK og lysglass i gull med små fugler på tror jeg er Bloomingville Senze of joy.


Snart må jeg gjøre alvor av å få malt et bilde å ha over sofaen. Ser for meg akkurat hvordan det skal være, det er bare å få gjort det. Eller kanskje det må andre løsninger til... Vi får se ;)





Nå er det på tide å slenge bena høyt en times tid før det blir natta.
Gjelder å få flest mulig timer på øyet i hektiske dager.


Klem

Kommentarer

Populære innlegg