Messedag

En dag på Gave- og interiørmessen på Lillestrøm tar på ;)
Sitter her og gjesper, full av inntrykk og funderinger om den spennende fremtiden.
Jeg er helt i oppstarten av noe nytt og utrolig givende. Håper og satser på lykke!
Forteller mer senere når det passer seg.
Flinke Nib-jentene holdt foredrag på messen om butikkblogging, et lite "First aid kit" for interiørblogging.

Jeg har mine favoritter blant leverandører og produsenter. Noen vet dere om, og noen holder jeg tett til hjertet enn så lenge. Farger var det i allefall mer enn nok inspirasjon av på messen. Jeg var som en magnet til alt som var korall- og blåfarget! Tyder på at jeg ser frem til våren!




Se opp for helt uredigerte iphonebilder.... Fargene får du i det minste et inntrykk av. 
Eeeeeelsk!!!

Nyt lørdagskvelden din like mye som meg!


Klem

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg