Morgenøyeblikk

Mitt fineste morgenøyeblikk er ikke bare den første kaffen, men i det hele tatt å rekke å sette seg ned med en skikkelig stor og god kopp latte. For latte må det være når morgenøyeblikket skal bli bra ;)



Med pasteller, tulipaner på bordet og massevis av dagslys selv om det er overskyet; det er et lykkelig morgenøyeblikk det!
Smoothie og favorittpålegget gjør det hele enda bedre.

Synes morgenøyeblikkene nå på senvinteren er så gode. Det begynner å bli lysere, det kan faktisk hende at en våkner opp til fuglekvitter, og jeg gleder meg til våren - for alt det er verdt!

Flere fine morgenøyeblikk finner du her.

Ha en deilig lørdag da dere!

Klem


Kommentarer

  1. Hei og god formiddag;) Nydelig bilde, med deilige farger;) Her våknet vi til fuglekvitter i dag;) Tøvær og sol, ser at snøen og isen forsvinner. Jeg har "luftet" meg litt i dag og sett på knoppene til Julerosene i blomsterbedet. Det er en fantastisk årstid vi er inne i;)
    Ønsker deg en fin lørdag;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. fint bidrag. Herlig med rosa:) jeg har falt for mintfargen, men skal ikke se bort fra at det lurer seg inn litt rosa

    SvarSlett
  3. fint bidrag. Herlig med rosa:) jeg har falt for mintfargen, men skal ikke se bort fra at det lurer seg inn litt rosa

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg