Våååååår i luften...

...nå er den her igjen - VÅREN!

Er det ikke skjønt?

Selv om snøen ligger hvit og dekker det meste, er det i allefall vår på kalenderen i morgen!

Og vår med ferskengrenene mine inne i stuen.


Grener, enten fersken eller kirsebær, er det nydeligste jeg vet (ja, sånn på lik linje med ranukler, da...;)) når jeg lengter etter snøsmelting og grønne vårtegn.
Denne uken ble det ferskengrener.



Digger 3 for 2 på Mester Grønn, spesielt på våren. Da er det så lettvint å slenge meg seg noen blomster ekstra.

Fikk en særs hyggelig mail i kveld. Små gleder i disse butikkplanleggingsdager. De heftigste smykkene er på vei fra England; om kort tid har jeg masse deilige smykker fra Tilly Sveaas, Silver Service Jewellery hos meg.
Kan vise noen glimt av hva som er på vei i morgen om jeg rekker.


Klem


Kommentarer

  1. Hei, så my spennende du har på gang om dagen:)deilig med litt vårstemning!! Mester grønn har så mye fint om dagen, jeg fikk med meg noen Magnlia greiner hjem:)

    Kine:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg