Oh, Frydelige onsdag!

Halvveis i den arbeidsuken som nettopp startet. Hjelp, hvor blir timene av?
Kanskje normalt når døgnet fylles med superspennende innhold fra tidlig til sent...litt FOR sent av og til ;)

Nytt navn, ny header og min drøm begynner å bli virkelig - på alvor!
Hurra for navnet, hurra for meg og hurra for all god hjelp og alle gode tips jeg får underveis. Takk snille dere (dere vet hvem dere er ;))





En bukett med vårens favoritter for å feire lysere dager, jobber som jeg verdsetter så mye på hver sin måte og selvfølgelig for de fineste menneskene jeg har rundt meg 

♡♡

Jeg har funnet frem det rosa store lattekruset og tenkte å unne meg fem minutter før jeg gir meg i kast med det "rosenrøde blodslitet", som jeg er så uendelig glad for å ha :)

I dag har L og jeg vært på innkjøp hos Senze of Joy! Oh Joy, sier jeg bare :) Viser dere en annen dag!

Nyt lille-lørdagen dere!

Og takk for søte kommentarer dere legger igjen ;)

Jeg blir værende på samme blogspot-adresse, interioroglys.blogspot.com, bare litt hamskifte!

Klem


Kommentarer

Populære innlegg