Frydelig torsdag ☆

Vips, så var det torsdag!
Som dagene flyr! Ikke mye annet enn sola som minner om vår, for oi så kaldt det er nå midt i mars. Lunefulle mars, som den pleier å være.

Inne hos meg går det derimot en "kule varmt" :) Men bare på en positiv måte altså ;)

Det fylles opp med varer, og butikken begynner å bli klar. Sikkert litt småplukk som gjenstår, men den blir mer og mer representabel for hver dag.
Det ER lov til å ta en titt på butikken om dere er veldig nysgjerrige, selv om jeg ikke roper så høyt om Frydelig ennå. Litt finpuss gjenstår for å få den perfekt. Meeen det meste skal virke, så om fristelsen blir for stor, går det an ;)

I dag tenkte jeg å presentere noe av det du kan finne i min butikk, nemlig de lekreste putetrekk og andre småting fra Senze of Joy.... Herlighet så fine ting!
Skulle gjerne hatt absolutt alt selv, men da tror jeg ikke det hadde blitt plass til oss selv her i casaen.


Liten paljettpute med sort bakside. Måler 35x35cm. 


Denne skaper garantert litt glam i ethvert hjem. Silkepute med paljettkors som bare roper "lekker smekker"!


Eller hva med en paljettclutch til den neste anledningen? Pynter opp et enkelt antrekk så lett som bare det.


Sandfarget pute med "diamanter" på hodeskallen. Måler 50x50cm.

Dere forstår sikkert hva jeg skal drive med i kveld ;)

Ha en fin torsdagskveld!
I morgen er det helg på ekte!




Send meg gjerne en mail på post@frydelig om du lurer på noe :)

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg