Tata!

Det er en sann gled å få presentere One Must Dash hos Frydelig :)

Finnes det noen kulere, tøffere eller stiligere trykk?

Jeg har sett de litt her og litt der i det siste, men da jeg fant ut at jeg hadde muligheten for å bli den første forhandler i Norge, var det ikke vanskelig å bestemme seg.
Herlighet for noen godsaker. Klarer ikke å plukke ut bare én favoritt, så tror jeg må bytte både titt og ofte på min egen vegg.





Disse to heter Corals og Tata.

Nå har jo ikke disse kommet lenger enn inn i en ramme da, så ble de stående der på sofaryggen i dag... Men jeg blir altså så glad av å se på de, at jeg tror jeg foreløpig bare må flytte de med meg rundt der hvor jeg oppholder meg i huset. Rett og slett!

Jeg har flere design på lager. Vil du se de, kan du klikke deg inn HER.
De kommer i kort også. Jeg har noen flere design der i single kort med konvolutter, og så finnes de i sett av 5 kort med konvolutter.

Tata!

Kommentarer

Populære innlegg