Om å gå i spinn...

... eller prøve å IKKE gjøre det.
Mange fristelser og butikkplanlegging gjør det lett å gå i spinn.
Mye vil ha mer og så videre...;)
Der jo såååå mye fint, og såååå mye jeg har lyst til å ha i butikken, men ett sted må grensen gå. Jeg prøver å si det til meg selv, gang etter gang.
Vi snakket med barna i barnehagen i dag om det å ta valg, og ta beslutninger. De lærte et nytt ord, og jeg fikk en gylden anledning til å tenke over nettopp det å ta beslutninger. 
Det er mange valg en må ta i livet, noen store og noen små.
Noen ganger er det mye å velge mellom, andre ganger må en ta det beste av det verste.
Noen ganger er det veldig lett å velge, mens andre ganger kan en få ekstremt beslutningsangst.
Ikke lett å velge når en er barn og ikke lett å velge når en er voksen heller.

I kveld må jeg ta noen valg. Nå igjen ;)

Jeg skal nemlig prøve å ikke gå HELT i spinn i Madam Stoltz sitt sortiment ;)




via


Dette er et bittelite utvalg av alt det jeg må velge mellom.
For en lykke å kunne velge!

Ønsker dere som henger med helt til slutt her i dag en skikkelig deilig tirsdagskveld!


Klem


Kommentarer

  1. Ja, dette var en luksus-valg situasjon =) Deilig sommerstemning på det nederste bildet, herlig at vi har de beste årstidene foran oss!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg