En ordentlig titt :)

God kveld, mandag!

Her kommer flere bilder som jeg lovte av de smashing nyhetene i butikken min.
Jeg er såååå klar for lange kvelder på terrassen med skravling, hygge og bobler i glasset.
Og det blir ekstra hyggelig å gjøre istand når det finnes så herlige og sommerlige detaljer.


It's time to drink champagne and dance on the table, right?

Denne kule champagnekjøleren ser ut til å rase ut av butikk. Så skynda fynda om du vil sikre deg en ;)


Putetrekk fra Broste, små kopper med bokstaver i grønn, blå og oransje.


Bambusbestikk og den koppen jeg har blitt aller aller mest forelsket i så langt ;) Hvis det går an å bli forelsket i kopper da...


Er det ikke vakker farge på koppene og kannen i keramikk? Jeg kommer ikke helt over hvor betatt jeg er av fargen og formen... smelt :)
Telysholder fra Bloomingville med teksten Make today absolutely amazing

Bambusbollene og salatbestikket passer helt perfekt en sommerkveld. 
Jeg satser på finvær på fredag! Da skal det nemlig fylles bobler i glasset her i Casa Frydelig!
Gleder meg!!! 


Inviter til et sommerslaberas du også da vel!

Fin mandagskveld til deg :)





Kommentarer

Populære innlegg