Svart, hvitt og sand... eller litt grått?

De to siste dagene har vært litt svart-hvite, eller litt sånn syk–frisk. Er ikke så ofte jeg går ned for telling, men det har virkelig kjentes sånn et par dager nå. Æsj, dette passer jo aldri, så slapp eller ei er det bare å henge i stroppen. Men jeg må si at det å henge i stroppen går så utrolig mye enklere når man er pigg.
En tung og lang dag på jobb er over, det virker som om kroppen har skjønt at det er bedre å samarbeide ;) Får håpe den er litt enig i det i morgen tidlig også. Hihi. Nå vil jeg bare nyte synet av svart-hvite tekstiler i stedet. Det passer meg mye bedre. Og litt sand, da. Digger den nye puten fra Broste Copenhagen i sand og hvitt. En rund pute gjør seg blant alle firkanter i sofa og stoler.



Er jo ganske fin den hvite med "frynsekant" også. Så ren og pen, helt enkel. Den finnes både i 30x50cm og i 50x50cm.
De sort-hvite stripete boxputene skal garantert få bo på min terrasse denne sommeren. Så utrolig god kvalitet, store og gode og deilige å sitte på :)


Det grå teppet fra Bloomingville er også i sååå god kvalitet. Grovt og tungt i bomullsstrikk. Love it!


Håper du har en frisk og fin tirsdagskveld!

Ny frisk i morgen og snart langhelg! Det vil si langhelg med et stoooort interiørprosjekt som skulle vært ferdig... Sa noen sene kvelder??






Kommentarer

Populære innlegg