Noe for enhver temperatur

Det er ikke bare til fjells været skifter fort. Det gjør det jammen meg her i lavlandet også. Fra å være den gråeste, sureste dagen tidligere til plutselig å bli sol og strålende vær. Det går fort. Heldigvis, når det er den veien det skifter ;)
Vi som egentlig skulle til fjells denne helgen, men spørs om det blir noe med all den skumle flommen og rasfaren... Ingen vei igjen det siste stykket frem til hytta heller, så vi får se hva helgen bringer. 
Lengter til vårt lille fjellparadis nå.

Sånn som været skifter er det godt å ha litt ulikt nattøy å velge i.
Det mykeste nattøyet tror jeg bare du kan finne hos Beach House. Deilig bomullsjersey i en super kvalitet.
Ikke så verst pris på det heller faktisk.



 PJ shortie, t-shirt og shorts selges i sett til 559,-. De finnes i hvitt i min shop.


Pants til 399,- også den i hvitt i min shop :)


Neste uke regner jeg med at jeg har fler nattkjoler på lager igjen også. De har vært kjempepopulære, og det skjønner jeg godt! Nå får jeg de inn i både grå og hvit.

via beachhouse

Nattkjolene koster også 399,-.

De er så fine og såååå behagelige alle delene at jeg tror jeg trenger minst en av hver både hjemme og på hytta. For så fort som været skifter, så fort må jeg også kunne skifte ;)

Ha en deilig torsdagskveld, da!

I morgen er det heeeeeeelg igjen!


Kommentarer

  1. Kan skrive under på at nattøyet er kjempebra! Fantastisk kvalitet og super passform

    SvarSlett
  2. Kan skrive under på at nattøyet er kjempebra! Fantastisk kvalitet og super passform

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg