Digger, digger, digger!

En lat morgen denne lørdagen, men det varte ikke lenge…;)
Pakking og utlevering av varer, taxikjøring, heiagjeng på bandybanen, snømåker, innkjøper, matsentral; ja det er flust av oppgaver for en mamma her i huset. Spesielt når pappaen har jobbehelg.

Men snart er det juleferie - og masse avslapning og kos!
eier nesten ikke julefølelse, men jobber hardt med den! Må nok frem med både gløgg, portvin, julemusikk, julemagasiner og julegaveinnpakking senere i kveld for å høyne stemningen noen hakk.
Synes bare dagene går så altfor fort, så jeg henger liksom litt sånn etter i oktober - november ennå jeg… :) Hjelpes!


Rakk ikke blafre ferdig i magasinene før i dag, så det må gjøres!
Kaffen smaker ekstra godt i fine kopper, ikke sant? Noen ganger skulle jeg gjerne sittet og drukket kopp etter kopp hele dagen bare fordi de er så fine
Jeg rett og slett digger den hvite keramikken fra Tine K Home!
Den er så herlig ren, enkel, ujevn og sjarmerende. Nesten til å bli forelsket i!


Jeg har både kopp og skål inne hos Frydelig

Varer som kan sendes mandag er garantert fremme til jul :)

Nyt kvelden, kjære dere!

Kommentarer

Populære innlegg