Fem dager til jul...

Bare fem dager igjen til jul, og julestemningen forsvinner mer og mer for hver dag som går…
Det regner og ser mest ut som oktober ute, to do-listen er altfor lang og dagene altfor korte.

Selv jeg som har tyvstartet juleferien.. Jeg VIL ha julestemning, jeg VIL ha tid til å kose meg, og jeg VIL ha snø!

Håper det hjelper å komme seg på hytta i morgen kveld. Helt fri, får ikke gjort noe mer og forhåpentligvis litt snø.

Dagens sutring!

Jeg har faktisk sittet og planlagt en del SS14-innkjøp i dag, jeg… Kan jo like godt glede seg litt til det midt i julestria ;)

Se bare på denne herlige stemningen fra Madam Stoltz.





Vakkert ikke sant?

Om to dager snur sola, og det går igjen mot lysere tider!
Lykke midt i jula!

Håper dere andre har fine førjulsdager og er i rute med alle gjøremål!



Kommentarer

  1. Så utrolig mye lekkert!!
    Elsker marmor brette:))

    Her er det heller ingen julestemning, og dette regnet skal jo ingen ende ta...
    Vi får kose oss det vi klarer innendørs ♥

    Ha en fin fin hyttetur, kos dere!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er vanskelig å begrense seg når det gjelder innkjøp ;) Det marmorbrettet er definitivt en av mine favoritter også!
      Håper julerstemningen din kommer sigende, det begynner å hjelpe på min nå som feriefølelsen er her :)
      God jul, søte du!

      Slett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for fine ord ♡

Populære innlegg